Reklamasjon, transportskade, retur:
Bestilte varer tas ikke i retur uten skriftlig avtale. Dersom det er avtalt returrett er det en forutsetning at varen er ubrukt og at originalemballasjen er i god stand. Frakt og omkostninger ved retur skal betales av kunden.
NB: Spesialbestilte varer og bestillingsvarer (varer som ikke er lagerførte) kan ikke avbestilles når de er gått til produksjon, og kan heller ikke tas i retur.
Det er viktig for oss at våre kunder er fornøyde med forsendelsene de får fra oss. Dersom du opplever feil eller manko i levering, ønsker å avbestille varer eller sende varer i retur, kan du kontakte vårt kundesenter på epost@trigonor.no, eller på tlf 69 27 90 10.
Oppgir du ordrenummer eller fakturanummer i din henvendelse, går det raskere for oss å behandle saken din.
Reklamasjon
Reklamasjoner må sendes skriftlig via vårt skjema. Kjøper taper sin rett til å gjøre gjeldende feil/mangler dersom reklamasjon fremsettes senere enn 10 dager.
Skjema for reklamasjon finner du her: