Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Reklamasjon, transportskade, retur:

Bestilte varer tas ikke i retur uten skriftlig avtale. Dersom det er avtalt returrett er det en forutsetning at varen er ubrukt og at originalemballasjen er i god stand. Frakt og omkostninger ved retur skal betales av kunden.

 

NB: Spesialbestilte varer og bestillingsvarer (varer som ikke er lagerførte) kan ikke avbestilles når de er gått til produksjon, og kan heller ikke tas i retur.

 
Det er viktig for oss at våre kunder er fornøyde med forsendelsene de får fra oss. Dersom du opplever feil eller manko i levering, ønsker å avbestille varer eller sende varer i retur, kan du kontakte vårt kundesenter på epost@trigonor.no, eller på tlf 69 27 90 10. 

Oppgir du ordrenummer eller fakturanummer i din henvendelse, går det raskere for oss å behandle saken din. 


Reklamasjon

Reklamasjoner må sendes skriftlig via vårt skjema. Kjøper taper sin rett til å gjøre gjeldende feil/mangler dersom reklamasjon fremsettes senere enn 10 dager.


Skjema for reklamasjon finner du her:

 

For å kunne behandle reklamasjonen på best mulig måte trenger vi:

 

  • Ordrenummer/fakturanummer (for å finne kjøpsdato)
  • Beskrivelse av reklamasjonen
  • Artikkelnummer (ta bilde for å identifisere produktet)
    • Se etter deler med informasjon som produktmerking/-skilt, evt serienummer/produksjonsår
    • Skummøbler; bilde av eventuelle lapper på innside av glidelås
  • Bilder av skaden

 
*Obligatoriske felt  

Meld transportskade

Det er viktig at varer blir kontrollert ved mottak for eventuelle skader før det kvitteres ut på transportørens fraktbrev.  Kontroller at antall kolli stemmer, og at alle esker er uten skader. Ved synlig skade på emballasje er det svært viktig at dette anmerkes på fraktbrevet ved mottak. Pakken anses som godkjent av kunde når kvittering er underskrevet uten anmerkning, og det vil bli vanskelig å få medhold i en skadesak i ettertid. Alle transportskader, også de som eventuelt oppdages ved utpakking av esker, må snarest, og ikke senere enn syv dager etter mottak, meldes inn til oss. Bilder som dokumenterer skadet vare og emballasje legges ved.

 

Skjema for transportskade finner du her:

For å kunne behandle transportskaden på best mulig måte trenger vi:

 

  • Henvendelse innen 7 dager
  • Artikkelnummer (for å identifisere produktet)
  • Ordrenummer/fakturanummer (for å finne kjøpsdato)
  • Bilder av skaden
  • Beskrivelse av skaden

 
*Obligatoriske felt