120768 120768 120768 120768

Botley 2.0 koderobot med aktivitetssett

78 deler

1 700,-
Varenr: 5848
Botley - nå enda smartere! Roboten er videreutviklet fra tidligere versjon og kan programmeres med opptil 150 steg i seks retninger. Forbedret gjenkjenning av hindre slik at den stopper opp og har også fått nattsyn med øyne som lyser opp med ulike farger. Nye lyd og lys og kan transformeres til blant annet politibil og et spøkelse (+flere skjulte funksjoner). Oppgradert fjernkontroll. Pakken innholder: Botley 2.0 roboten, fjernkontroll, armer/visir som kan tas av, 40 kode-kort, 6 brett (tosidige), 27 deler for å lage hinderløype og aktivitetsguide.
Antall: ():
-+
2 På lager
BeskrivelseAlternativer
Beskrivelse

Botley er klar til bruk rett ut av boksen, og barna er i gang med koding i løpet av minutter. Botley har ingen skjerm og det følger med 77 deler i aktivitetssettet.

Dette er noen av funksjonene Botley har:
- Oppdage objekter og flytte seg rundt dem
- Følge gjentakende kommandoer
- Navigere gjennom en hinderløype
- Følge sorte streker

Det er også flere "skjulte" funksjoner som kan oppdages etter hvert!

 

Pakken inneholder:

  • Botley 2.0 roboten
  • Fjernkontroll
  • Armer/visir som kan tas av
  • 40 kode-kort
  • Seks brett, tosidige
  • 27 deler for å lage hinderløype
  • Aktivitetsguide


Størrelse: B13 x D8,5 x H 7 cm
3 AAA-batterier til Botley og 2 AA-batterier til fjernkontrollen kreves (følger ikke med)

Mer om roboten:
Barna lærer S.T.E.M.-ferdigheter (Science, Technology, Engineering og Maths) samtidig som de leker og har det moro. Med Botley lærer barna grunnleggende koding gjennom aktiv lek, fri for skjermbruk. Perfekt for å fremme kritisk tenking og problemløsing.
Ingen smarttelefon er nødvendig. Botley har en brukervennlig fjernkontroll som sender kommandoer, og vips er Botley i gang! Oppmuntre barna til å legge ut kodekortene i ønsket rekkefølge før de programmerer Botley. Det vil hjelpe dem å visualisere veien Botley skal følge. Det kan programmeres opptil 80 deler i en sekvens. Når en sekvens er programmert, trykk på "send" og se hvordan Botley gjennomfører.

Botley kan oppdage objekter og kan programmeres til å flytte seg rundt dem med "hvis så/gjør slik"-logikk. LED-lys på toppen indikerer retningen på bevegelsene.

---

Alternativer